onsdag 25 juli 2012

Ytterligare ett beroende?

Finns inte mycket mysigare än att planera och fixa inför bebisens ankomst. Bebis är den enda i vårat hus som har välsorterad garderob, min klädkammare ser ut som kaos och sambons likaså. Men i bebis byrå är det nitisk ordning och reda. :-D enda gången det faktiskt är kul. Finns så mycket fina bebiskläder och är man som jag en Tradera junkie så finns det många fynd att göra.

Detta set kom på posten igår, två bodys och ett par velour byxor för 36kr plus frakt. Tror allthop är från Lindex.

Håller på med lite nya sömnads projekt annars, blir en omgång retro inspirerade kläder men flugsvamps tema bilder är på g.


3 kommentarer:

Johannas Vinatge sa...

Naw så gulligt!
Du får lägga upp bidler på ditt syprojekt snart, ska bli kul att se!! :)
Vill också ha en bebis nu

SV: Ja, men är supernöjd med jeansen från Sivletto, fick dem 2 dagar efter att jag beställde dem och de sitter superbra!
Har du också dem?

Johannas Vintage sa...

SV: Okej, det låter bra det! :)
Okej fast uppviket på mina jeans är jävligt mycket för jag märkte att de va ganska mycket längre ben på jeansen än var mina ben är haha :P
Jag har dragkedja på sidan av jeansen och tryckknappar, du då?

De kan du nog ha ska du se! :)

Johannas Vinatge sa...

SV: okej men dragkedjan på mina jeans sitter i sidan vid fickan också! :)

Ja du kan säkert ha de sen när du fått babyn ^^