lördag 14 juli 2012

En dag av shopping

Drog till stan för att inhandla det sista inför bebisens ankomst blöjor, tvättlappar och annat nödvändigt. Nu är jag helt slut å ligger under en filt i soffan och halvsover. Tur att jag inte bokade in en fika med nån idag, då hade jag väl somnat i kaffet :-P

Skulle ta en secondhandrunda också men Erikshjälpen hade visst lördagsstängt i sommar, typiskt men i gengäld hade min favoritloppis extraöppet! Perfekt och fyndet lät inte vänta på sig! En Brio sittvagn från 40-50talet för 150kr!! Vansinnigt billigt jämfört med de som man kan se på blocket. Har velat ha en sådan sedan vi var i Vårgårda på nostalgifestivalen och såg dem användas ihop med tidsenliga kläder.
Blir kul att använda nästa sommar :-)



4 kommentarer:

Johannas Vintage sa...

Åh, bra där! Fina fynd :)

mallis sa...

Tack! Jag ser fram emot att använda den fina vagnen sen. Blir ju perfekt till nästa sommars bilträffar

Johannas Vintage sa...

SV: Tack för din kommentar fina du!

Vet ni om det blir en tjej eller kille? :)

Johannas Vintage sa...

SV: Jo de är rätt så sant de!
Tack för tipset :)

Okej, jo men de är klart, tror inte jag heller kommer vilja veta könet på mitt barn förrens de fötts heller sen :) Tycker det ska vara som det var förr :)