onsdag 18 april 2012

Bebis första kläder!

Japp tiden går nu är vi redan inne i v25! Jösses jag tycker det inte var längesen vi fick reda på graviditeten. Men i alla fall så kunde jag inte hålla mig längre utan köpte de första kläderna till bebisen igår!
Min vana trogen så var jag på erikshjälpen och hittade dessa två plagg för 20kr styck, då kunde jag verkligen inte hålla mig längre!



Visst var det fina plagg? Och så små bodyn är i storlek 50 och byxorna är omärkta men kanske en 56:a typ med långa ben. Jag hade tänkt sy liknande byxor så nu har jag ett par att gå efter. Finns så himla mycket fina bebis tyger i massa roliga mönster. Men tittar man i affärerna så är det antingen ljusblått grått eller rosa. Hallå fantasi någon!

Trist!

Men snål som jag är lär det bli mycket hemmasytt och secondhand ändå så det spelar inte jätte stor roll egentligen. Nu ska jag nog ta tag i livet och måla lite fönster foder i tv-rummet, så det blir färdigt någon gång. Jag saknar min soffa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte sota kläder ju :)/dessan

mallis sa...

Ja visst var de! kunde verkligen inte hålla mig :P