måndag 24 oktober 2011

Pågående arbete...



Måndag är plugg och hår dag verkar det som. Jag har en tenta denna vecka med så hemstudier står på schemat. Men lite hår fix kan man ju klämma in också. Jag sitter här med en massa clips i håret och försöker torka. Gjorde mindre lockar idag än sist så vi får se hur det blir. Stående clipslockar (pincurls) enbart, annars lär det aldrig torka.

Externredovisnings tenta på fredag så plugg plugg plugg. Jag tror att jag klarade tentan förra veckan iaf så det tänker jag inte vara orolig för. Sen drar den nya kursen igång nästa vecka så vore gött att få det avklarat direkt men men det vet man ju aldrig.

Ska försöka komma ihåg att lägga upp en bild när håret är torrt sen men det dröjer nog en stund till.

Monday i study and hair day it seems. I have my hair i small standing pincurls today. Trying to study for a exam on friday. No classes this week so homestudying it is then.
I think I will pass last weeks exam, not going to worry about that anymore.
And next week the new courses starts, so it would be nice to finish these this week. But one can only hope and study hard really.

I'll try to remember to post a picture off the dry hair, it'll take a while yet tough.

Inga kommentarer: