torsdag 7 april 2011

Bak och fram!

Ska man inte må bättre av att gå till en sjukgymnast?


Inte bli ännu mer panikslagen och rädd och deprimerad? Det var precis vad som hände jag ville bara gå hem och lipa resten av dagen. Nä nu har de inga trix kvar varken sjukgymnasten eller arbetsterapeuten. Ska kontakta läkaren igen så får vi se. Det kanske blir operation som enda lösning. Jag är ju bara 28 ska jag behöva opereras för att jag älskar att vara frisör.
Jag har jobbat i knappt 10 år och haft ont i 7.

Och ja vad händer nu då?


Vem vet?








Are'nt a fysioteraist supposed to make you feel better? And not more scared and depresed then before? Not this time I can tell you, they told me that tere is nothing more they can do. And that maybee operation is the only solution.
Scary! I have worked for 10 years a a hairdresser, but had problems with my hand for 7.

And now what?

Inga kommentarer: