fredag 18 november 2011

Äntligen helg!



Skönt med helg nu ska jag inte göra så värst mycket i helgen men det är aldrig fel ändå.
Jag har mitt lilla extrajobb nu i helgen så det får inte bli några sena kvällar för då kommer jag aldrig upp på morgonen. Jag kör ut tidningar ett par timmar lör och sön morgon varannan helg.
Annars så blir det väldigt lugnt, ett par kompisar kommer på fika en sväng och så... Ska försöka hinna sy lite på kappan om inte annat.
Vill börja använda den nu i kylan, vintern kommer krypande trots allt.
Lite stickning ska jag försöka göra också, håller på med ett par raggsockar just nu. Får se om de passar på sambon, annars får jag väl ta dem med :D

Bästa hjälpredan i garnkorgen förresten, har återgått till att stänga in de i ett skåp igen. Väldigt mycket katthår på alla projekt. Mycket mystiskt.


Finally is the weekend here! And this looks to be a quiet one. Coffee with friends and some work but not to much. I'll try to sew on my coat to, would like to wear it now when the temperature is droping.

Some knitting to perhaps, I have the cutest helper ever!

Inga kommentarer: