torsdag 26 maj 2011

Saker är satt i rullning


Nu gäller det mest att hänga med och inte springa bredvid. Äntligen börjar arbetssituationen lösas upp. Det är nu enbart en tidsfråga innan det lättar. Ska bli himla skönt när det är klart. Vägen dit har inte alltid varit friktionsfri och inte heller självklar. Vaför måste det vara så att när man tror att allt löst sig till det bästa, näe då står det ett nytt hinder ivägen?
Ännu större än det första?

Inte annat än att gilla läget tyvärr, och försöka landa i den nya verkligheten. Jag hoppas att detta är lösningen för nu har jag inte mer ork för ytterligare förändringar.
Näe saker blir verkligen inte som man tänkt sig.


1 kommentar:

M sa...

Blir lite orolig, hoppas allt funkar för dig även om jag inte har nån koll på vad som sker egentligen.

Men jag vågar hoppas att du kommer kunna klippa mig framöver i alla fall? :)