onsdag 16 februari 2011

En ny look


Ursäkta den konstiga blicken svårt att ta kort med webbkameran.






Provade en ny frisyr idag, har rullat håret på clipslockar (pincurls) innan och sen format och kammat till det.
Skulle egentligen ha det helt utsläppt men det blev lite för små lockar för det.

Trivs bra i luggen det var nog inte sista gången jag gör såhär.


Did a new hairstyle today, quite like the fringe. But I had planned to have it loose,

I did it to curly so it became sidesvept instead. I slept on pincurls tonight lots of them.

5 kommentarer:

Marikka sa...

Så snyggt, väldigt mycket 50-tal.

mallis sa...

Tack jag har fastnat mer och mer för den stilen även på hår.

Man nördar in lite ju :)

Fifi sa...

väldigt snyggt!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

snyggt med blomman i håret!

Smaragdalena sa...

Jättesnyggt!!! :)

Svar: TACK så mkt för dina kondolianser av min make. Och vad kul att du kikade in hos mig igen. Var ett tag sedan även jag var in på din blogg och nu ser jag ju att vi nästan bor "grannar" du och jag, sen jag flyttat ner till Mariestad, haha!! ;P Jag trivs JÄTTEBRA här och brukar åka in till Skövde lite då och då.. en fin stad även det! Kanske syns på stan någongång... vem vet? Hihi.. :)

KRAM